thank you Allah

Saturday, October 24, 2009

cuak wei!!

alkisahnya..lepas dpt mesej result kuar ri kames,lpas 5pm
aku malasla nk tgk lagi..bajet line jammed
 so g la lawat adik kt smu al-husna dulu petang tu
sebab aku da nak blik cfs malam esok
nak jumpe plak nati raya haji ni ngan dia
so baekla pegi kan..

balik tu, hati da tak tenteram so online la
aik, xde pun notice k apa,camne nk tengok??
geledah web cfs x jmpe dah, ak pun
bajet result x jadi kuar ritu..
banyak kali gak malam tu bkak ttup web tu
tp still xde gak..so tidola

bangun pagi jumaat nan berkat ni
aku dah mimpi2 sal result ni
sbb duk pikiq sangat
bukak balik web cfs, still xde..aiyaa~

antala msg kat hajar dak nilai, wat2 tnya
aja da taw result lum??dia ckap dah,redha jela ety
aik,nape ak cari xde??

lastly, aku taw aku yg terlepas pandang
aci xtgok pn kat online system
lupe plak skrg ni sume gne on9
wuahaha

ms tu, da stat adrenaline naik atas kepala
tekan no.mtrix n i/c no,submit query
kuarla ak pnye result final xm sem 1

ALHAMDULILLAH, walaupun xdapat spt lam mimpi pointer tu
yg duk berulang sbyk 2x, ak ttap n amat b'syukur
ngan result aku, padan dgn apa ak wat lam masa
1 minggu revision week

thanx a lot to all my bio,arabic,english n BTQ lecturers
i owe 2 ol of u!!
n of cos my parents sbb keep on praying 4 me..

arigato gozaimasu
sensei,umi,abah n chingu(kawan2)


gambatte untuk sem 2
maths,chemy,bi,arabic,religion in m'sia menanti~
sem baru, azam baru
ayuh izzati!!

"Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum, sehingga dia merubahnya sendiri"


look forward to success 4 da sake of Allah






p/s:maybe xupdate blog utk bbrp wktu
tp ad org kisah k??
yg pnting doakn diriku di perantauan
kuat dgn ujian dunia n dilindungi Allah swt
~Islam is da only way of life~




0 penenang jiwa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...