Jika Kau Fikir Kau Boleh Siapkan.

Wednesday, January 26, 2011

[mode:2 tutorial perlu siap dalam hujung minggu]

lagu latar:kembara ilmu by ??(psst,sila dengar sebab memang best)

Ok.guna tajuk macam nak berperang melawan musuh je.
Padahal kena buat 2 tutor je.Adehh

Tapi musuh malas dan suka tidur perlu diperangi.Ohh Tuhan.
Dan paling tak berapa syok ia adalah tuto Maths.Oh tidakkk.

Saya amat suka matematik.Saya kena rotan masa sekolah dulu
pun sebab Maths,ia sangat best,mencabar minda dan sewaktunya

Banyak kenangan dengan subjek ini sepanjang masuk sekolah hingga
sekarang.Antara pencabar hidup saya sebenarnya.Mencabar diri
buat sesuatu yang tak berapa nak mahir dan minat.

Sangat mencabar!!Benar,bagi saya yang kureng sket ni =P

Ok,itu sahaja.Sebab tutor dah jeles sebab saya duk hadap laptop ni.

Jika kau fikir kau boleh,kau pasti boleh buat,dan jika kamu tak tahu
nak buat sila jangan tidur atau tukar mode kepada novel 1511 KOMBAT
walau sekarang part tengah nak perang.Pergi jalan-jalan,jogging dan
exercise tanya orang.

Anak usrah dah tegur,'k.ety gemuk sket loni'.Ya,saya suka makan :)

0 penenang jiwa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...