It' Over!

Sunday, February 20, 2011

Gembira sebab final exam sudah tamat!! 


tepat pukul 12 t/hari,19hb Feb 2011 di AX 101 ( sebelah AX 102,tempat talaqi kami) 
seat no.52,depan pintu masuk, pakai baju purple..kertas soalan dan eraser 
selalu terbang sebab nervous masa jawab,  hampir menangis masa duk jawab sebab 
tak dapat jawab soalan complicated pasal probability,aduih..




sedih sebab tak dapat buat sebaiknya tapi itulah yang terbaik saya dapat buat.
Sedih sebab ini mungkin semester akhir berada di cfs iium setelah 2 tahun.

woha!orang lain matrik setahun,hamba asasi dah macam nak buat diploma.
sampai kalau orang tanya duk kat mana sekarang,hamba sengih jawab


"masih di asasi makcik2,pakcik2,nenek2..."


Kawan2 sepersekolahan sudah masuk tahun 1 degree,saya masih duduk 
pilih kos nak ambik di maincampus kuantan bulan 9..
Kawan2 lain sudah  final exam tahun 1,saya baru selesai final exam asasi..


Unik-unik,sampai selalu saya pikir mesti ada hikmah ALLAH aturkan.kan?
saya lama di sini..2 tahun kot.mungkin sekejap di degree..tetiba  jadi genius!


ok,bermimpi lagi di siang hari.Tapi tak salah nak pasang angan tinggi-tinggi kan?


Itu sahaja setelah hampir seminggu tangan yang gatal menulis dibiarkan sahaja
gatal sebab exam mode..misi offline FB masa exam tak dapat dijayakan sebab
FB jadi teman rapat saya masa duk mengantuk buat exercise maths..hehehe

Doakan saya najah & dapat further degree dengan izinNYA.
Kalau ALLAH tak izin,duk di sini lagi la saya..doa2 kan ye,saya doakan kalian najah=)

Keep faith in HIM,He's knows the best.Ini masa untuk tawakal~

0 penenang jiwa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...