OFF:study week

Monday, February 14, 2011


offline dari blogging buat seketika(fb juga mungkin)
till paper final exam tamat yakni 19hb pagi.3 jam.
TEKAD! sila cabar saya supaya azam saya makin kukuh,plizz

sedar diri kurang preparation lalu hobi perlu dikorbankan.
Ini semester akhir insyaALLAH,maka harapan parents sungguh
membukit terhadap anaknya ini..

tak mau kecewakan mereka.Tak nak tengok mereka kecewa lagi
dalam hati walau tak tunjuk dengan wajah.Hati mereka aku rasa dapat ramal..
maka ya ALLAH,aku berdoa Kau permudahkan urusan hamba ini..

Juga ada tanggungjawab besar menanti.Melihat generasi baru itu bersedia.
Moga merekalah yang terbaik antara yang terbaik.Segalanya moga
adalah ilham dari ALLAH bukan dibuat atas dasar emosi semata~

Juga SELAMAT MENYAMBUT MAULIDURASUL 1431 H
Allahumma Salli Ala Sayyidina Muhammad waala alihi wasahbihi ajmain.

Pertembungan hari Kekasih yang batil dan KEKASIH yang HAQ.
Lalu pilihlah yang HAQ itu,jangan biarkan diri kita diselubungi palit2 dosa.
Na'uzubillah,mintak simpang!!





Regards.Sayonara. Doakan saya and to all candidates,GOOD LUCK =)

0 penenang jiwa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...