Jalan-jalan beli Buku

Tuesday, December 7, 2010


seperti biasa bumi cfs mmg meriah dengan
events.lepas satu terus disusuli yang lain
dahulu Raudhah Festivel(Rafest)
sekarang FESTIVEN anjuran students engineering
membuatkan poket sentiasa kering hehe
godaan makanan dan buku yang memikat jiwa :)

dan tadi saya bersama najwa telah menerjah
gerai buku yang ada sale 10%
berbaloi-baloi dan saya mencari-cari hampir 1/2 jam
susah nak wat pilihan kalu dah banyak depan mata
adeeehh..tapi saya akhirnya
memilih 4 buku sahaja..


Negeri 5 Menara : 
terliur sebab duk tgok k.khai promote kat status ym dan fb
cam best je sebab dia cerita nyata yang dinovelkan

Solusi,mujahadah melawan nafsu:
 memang setiap muka tak rugi,berisi sungguh..sila beli ye

Di Sebalik Tabir Kemuliaan Wanita Solehah:
 ahh saya pun nak jadi wnita solehah gak :)

diari muslimah 2011: 
bukan utk saya,mahu diberi kpd kakak kesayangan sempena besday k 22th

DONE!!

tapi sekarang kena simpan kemas-kemas dulu sebab
exam midsem is around the corner dan saya belum prepare apa2

jeles tengok roomate tengan study sekarang
so doakan kerajinan saya jugak ye :)

1 penenang jiwa:

srikandi ISLAM said...

aku nk try baco gok buku negeri 5 menara tu..

nati nok pinje..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...