mula merindui mereka

Wednesday, December 1, 2010

tidak lain ialah ialah family saya!


mereka mempunyai tempat dan bahagian spesel dalam hati saya
selain Allah,Rasul dan agama pastinya.

tanpa umi dan abah,pasti saya tiada di dunia ini.

tanpa adik-beradik,saya rasa merekalah yang mengasah keseriusan saya
sehingga dapat jadi seperti sekarang.Serius bila kena serius,gila-gila bila
sudak sampai masa jadi 'sumbak'.nakal mereka, bergaduh mereka
gelagat mereka itulah yang banyak mengajar saya.Direct or indirect.


saya mula merindui mereka walau baru je jumpa masa hari raya lepas.

Mereka akan datang ke KL nanti.yeay!! ILOVEUALL

2 penenang jiwa:

trah said...

aku pom miss umi abah adik bradik ak..
sruuuppp..sebok2x..
sedih eh...
umi abah ak pom mai kl nati..
cant wait to see them..
hoho

Izzati Nur said...

sgt2 rindu mereka!!

jgn sedih2,nati ak sedih gak :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...