Jalan-jalan

Sunday, December 12, 2010


alhamdulillah, saya sempat mengadakan masa untuk bersama keluarga saya hujung
 minggu iniwalau ada tugas yang masih belum selesai, 
masa bersama keluarga harus diutamakan
agar mereka tak terasa hati dengan kita..

jumaat,11/12/10

berjanji dengan adik hero,najib
jumpa kat monorel sbab kakak dia ni tak pandai
arap je duk kl hampir 2 tahun tapi masih sesat jalan.adeh

destinasi kami ke chow kit

petang lepas makan nasik yang mahal,yela rm4.50 satu bungkus
beza dengan uia yang rm2.50 je sebungkus

aku,k.ina dan najib headed to lowyat(err,betul ke eja?)
dan umi,abah,adik2 dan abang headed to rumah sedare kat serdang
hoho nak pi beli enset baru kat saya

mujur jalan2 dengan najib,pandai dia tawar-menawar
aku tak kesah jenis apa asalkan sony ericson dan slide
(demand tinggi,hehe)
dan  akhirnya stelah berkenan dengar kaler ia
hijau+putih,
aku rembat W100i!!

teruja sebab dapat warna kesukaan!!
lepas tu najib terus balik ke DQ sebab dia ada match bola
tenkiu adikku butak,jalan baik2

dan saya dan kakak terus bergegas ke destinasi kedua
times square..

kakak yang gila TVSQ, Jaejoong oppa terus ke kedai stars collection
adehh, gila benar kakakku ini..aku dgn baik hati belanja 1 poster kat dia
dan again aku rembat beberapa stuff yang berkenan
ahh aliran wang sungguh laju,tolong2

dan malamnya bajet nak study tapi hampeh setengah jam je terus stado

dan hari ini mereka menghantar saya ke uia
tak yah merebut naek monorel dan bas,yeah

sayang semua!!

4 penenang jiwa:

A-N said...

abe napok smart :P

srikandi ISLAM said...

waaaahh..comey handset.....dekki

handset kesayangan ak y warna hijau tu rosak lame doh..

ajat nk g bekki..xdey lg..

athirahariffin said...

eti, w100 hok warna pink ko tu?
supo hok fareeza, comeiii...

Izzati Nur said...

afifaa: abe ku yg ensem =P nk msuk line,silakn

mirah: hoho sak dekki,kito leh tkar nati,haha
wt lolok jah..

tyrah: hehe aku amik hok ijau,takut weh nk amik pink,tkut tlbih minat dr mum..hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...