ketuk pintu masuk rumah orang

Friday, December 17, 2010

salam readers :) (bajet ada yang baca )

hari ini saya nak story sumthing dat yang tak best pun

saya kena SAMAN!!!

dahulukala, saya rasa sayalah budak paling skema kat sekolah
kalu tak paling skema pun,agak skema la jugak..
orang ajak outing tanpa kebenaran,saya kata kita kena surat
kalau ada yang bawak seludup enset(kesah lama,..huhu)
saya slow talk dgn mereka,kalau blaa 2x

betul tak afifaa,amirah, athirah??

tapi for the first tyme kena sama dengan uia nih, pedih2
sebab bakal mengeluarkan sejumlah wang nanti,TIDAKK

ceritanya tadi,saya pegi amik overnite kad untuk cuti krimas nati..
my mahallah's fellow tanya..

'kamu dah register mahallah tak?"
dengan naif terus jawab.."tak, saya tak igt madam"

"nampaknya awak kena samanlah, kita msuk rumah orang kna
bagi salam kan, xleh masuk senyap2 je"

kenapa aku terlalu bendul bagitahu aku belum daftar yang sepatutnya
telah dibuat 2bulan yang lalu..aku telah berlaku jujur di sini,xpe2

nah ini dia surat saman uia,jarang orang dapat nih

hanya orang terpilih je dapat =P
ok,sekarang tengah tunggu prinsipal mahallah approve borang rayuan
spy kurangkan saman..rm50 beb,byk tuh..mntak2 dapat,ameen.sama2 doa :)

4 penenang jiwa:

A-N said...

waaaaaaaaaaaaaaaa, kesian ety.
heheeee. memang dulu skema pn ;P
alaa. bukan besar sangat salah ety ni. hee.

srikandi ISLAM said...

mu kalu tau ore bwk hset mu g slow talk..

ak lain..huhu

ak g ambush slaluh..tp ambush hok meme cnfirm buleh "sesuatu"..huhu
meme kijo ak tu gak..nk wat gano..huhu

mitok maah banyok la kwn2..

athirahariffin said...

eti, mum meme la sangat 'baik hati' n 'jujur'..
huhu, p kan eti, sie gok ko mum nih..
p meme la, mum meme skema pom dulu..
duit saman tu kiro mum derma la kat uia ti..
hehe

Izzati Nur said...

afifaa: tlg bayarkan utk sy bleh??

mirah: yeah,ketua disiplin plg bkaliber :)

athirah: hoho,derma ko tabung uia hok kayo doh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...