aku agak moody??

Tuesday, November 30, 2010

semalam ada meeting nak pilih komiti program..
aku tercalon dalam 1 post nih.adehh

1 hujah dia:

-agak moody.noktah

terus takde orang pilih aku(rasanya) sebab sume kena tutp mata la ms undi.
Ok,ak tak sedih pun sebab mmg tak nak jadi.

aku tanya teman sebelah yang turut mengundi:

mmg ety moody ke??
yess u're!

ahhhh..stressss!!

persoalannya: memang aku ni moody ke??

adeeh,tak sedar la plak.Kena wat muhasabah balik ni.
Setahu aku sal diri aku, takde la moody sgt tapi agak sensitif kot

huhu tak sama eh?? sensitif ngn moody??
jawab2

maybe orang mudah nampak aku stress kalau tertekan ngn keje,
mudah sgt nak tarik muka 14 kalau keje xmenjadi di pandangan mata
mudah berkerut-kerut kalau ada masalah menimpa..waahhh

mudah menangis kalau kena marah tak tentu hala.Mudah tension la
senang kata.Kalau dah datang tension,baik jgn tegur sebab aku da
bukan jadi diri aku.Masam mengalahkan asam boi.

OK betul kot aku mudah moody..

So,konklusinya jgn pilih aku kalau rasa aku ni akan tension ngn keje tuh
tapi kan, mmg semua org ni ada moody nya bagi aku, cuma atas
kepandaian mereka pandai sorok ke tak muka masa stress tu.

aku maybe dalam golongan ter'express' lebih muka tyme tu tanpa sedar
ahhh, kesian kat orang tengok aku macam ni

sebab ada orang yang cakap aku akan jadi bukan diri aku kalau keje
dah tertekan sangat.Tak sempat nak ceriakan dan tersenyum kat kawan2.

aku ni anak k3 so, jiwa sebagai seorang yang jadi org tengah dalam
kawal adik2 yang nakal agak menyumbang kpd keseriusan dan moody ak.

pandangan aku, xtaw orang lain macam mana.Hmm

jom zikir2 biar tenang selalu.PEACE!

siapa2 yang rasa2 nak bagi kritikan sila2 la yer.saya cuba nk berubah ni :)
kamu yang nampak sy ms sy stress k ceria,so sgt2 hendak taw..

3 penenang jiwa:

srikandi ISLAM said...

komen sbg seorg buddy y saim dr f1 lg :

kalu mu moody..ak xbrani gok nk tegur....erm kalu mu xbalas msg@ xangkat kol, ak memahaminya....hehe

one thing u should know :if u're happy, u'll cheer others!!!!

so u're better than me....
ak moody org xbrani tegur, ak hepi pun biase2 saje ..hehe

izzati, kamu mampu!!

Izzati Nur said...

waahh sampai begitu skli ye??hmm
kena try ubah koho2 ni,xse eh gni skmo nati xdop sapo nk dkat tyme moody hehe

huhu aku mampu,kamu juga bgitu buddyku :)

srikandi ISLAM said...

jom.....buktikannya!!
haiyah!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...