cerita 2

Wednesday, November 3, 2010

Tak taw nak letak tajuk apa untuk entry sejak akhir-akhir ni.

Semalam masuk kelas pertama Maths2 dengan jayanya

Untuk pengetahuan, aku sorang je budak Bio-Science dalam kelas tuh.'Tak segan langsung'!
Lain-lain adalah mereka-mereka yang bakal bekerja kat hospital 5 tahun lagi.Aku keje kat mana??
Merekalah budak medic,denstist,phamacy,nursing,sains kesihatan bersekutu(allied).

Again aku rasa kenaling sangat.Apalah sangat tahap aku dengan bakal2 ini semua??

Tapi Madam macam taw2 je kecuakan aku.Sedang duk belajar angle bla2, Madam
bagi nasihat la sket kat student dia yang comel2 dan cool2 ni:

"you all sume budak bagus2 jangan leka.dan yang tak berapa, jangan rasa rendah diri.
Mula sekarang.InsyaAllah positive enviroment ni bagus untuk belajar"

Begitulah lebih kurang.Aku terasa yang part belakang tuh.Sedar diri ini bagaimana.

Ok,saya akan belajar minat Maths walau dah lama cuba minat!!wohaa

Ok.saya akan ada quiz 1 minggu depan!

Ok.saya belum buat tutor lagi.macam mana nak jawab quiz ni izzati??

Sila buat sekarang ye :) Aik, mana tutor??opps belum amik lagi ngan madam.

Again,aku macam nak ketuk kepala ni yang suka memerap dalam bilik.Dush2

0 penenang jiwa:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...